“Kennis en ervaring is sterk aanwezig bij onze consultants. Ze kennen de branche goed en besteden met name veel tijd aan het contact met hun klanten en kandidaten. Die persoonlijke benadering en betrokkenheid voelt echt. En daar kun je wat mee als communicatieadviseur. De mensen hier maken het merk CAJA, en niet andersom. Onze kernwaarden hoefden we niet te verzinnen. Die waren er al en zitten in het DNA van onze mensen. Er is geen gelikt marketingsausje nodig. Nee, gewoon een echt verhaal van mensen die geloven dat het leven leuker wordt als je plezier hebt in je werk.
En dat is precies mijn handvat geworden voor het doorvertalen naar alle communicatiemiddelen. CAJA is een bescheiden club, er gebeurt veel, maar we mogen sommige zaken wel wat meer laten zien. Daar ben ik mee aan de slag gegaan. Onlangs is de vernieuwde website ‘live’ gegaan. Meer focus op de gebruiksvriendelijkheid en meer aandacht voor visuele elementen (zoals bijvoorbeeld kleur en fotografie). Ook heeft de e-nieuwsbrief een re-design gekregen. De komende tijd gaan we hiermee verder.
Het is leuk en waardevol om hier te werken als freelancer. Ik kom uit Rotterdam, dus dat is best een stukje reizen. Maar tot op de dag vandaag heb ik dat nog nooit met tegenzin gedaan.”
Floris den Broeder
Marketing- & communicatieadviseur